Newsletters

הנה הם באים, הניוזלטרים.

  

מדובר בתת-ז'אנר פרסומי, זן שנחשב בטעות נחות ואף פחות יפה ונוצץ מאחיו הפרסומים המעוצבים. אלא שמסתבר שניוזלטר של חברה, אם עושים אותו נכון, מעצבים אותו נכון וכותבים לו תוכן יפה ועשיר, אפשר להפיק ולהרוויח ממנו רבות.

  

לא את כל הניוזלטרים שהכנו ומופיעים פה, נתנו לנו גם לכתוב או להפיץ. בחלקם עשינו דרך חלקית וקל לראות ולנחש באיזה. אבל מאלה שכן כתבנו, עיצבנו והפצנו, אנחנו יודעים להפיק הרבה מהלקוחות הקיימים של כל ארגון. 

  

אפשר לדעת מי פתח, איזה חלק בניוזלטר נלחץ והוקלק, להסיק מסקנות, לטייב ובעצם לאסוף כסף שהוא בחזקת "על הרצפה" מלקוחות קיימים מתוזכרים וחוזרים, עבור גופים רבים שלא בהכרח מודעים ונהנים מהאפשרות הזולה והנוחה הזאת.