אם כבר

מהאגודה לבריאות הציבור הגיעו אלינו עם רעיון מבורך – החנות החברתית – מיזם חדש של מערכת קניות און-ליין משוכללת, המקדמת רעיון חברתי.

הרי דרך מכירת מוצרי מכולת, מוצרים לבית ולמשרד וקופונים, מתקבלות גם הכנסות. אז אחוזי הרווח מהמכירות מכל רכישה עובר לאוכלוסיות נזקקות ועמותות ואגודות שעושות בכסף שימוש מסייע לכאלה שבאמת צריכים אותו.

האסטרטגית טל ליאור הובילה קו של "גם וגם", בו גם אנחנו מרוויחים ורוכשים מוצרים בזול וגם האוכלוסיות הנזקקות נהנות. את השם הגאוני "אם כבר" המציא ירון, מתוך נקודת ראייה שאם כבר אני קונה ברשת, למה שאני לא כבר אתרום, על הדרך.

רכשנו את שני הדומיינים, ב-C וב-K וניגשנו, מול עדי גדסי מנהל הפיתוח של האגודה לבריאות הציבור, אל פיתוח האתר. אתר האינטרנט חולק ל-3 קטגוריות שונות של קנייה וסיפק עבודת "שענות" רבה, בעיקר של המון דפים המורכבים מהמון המון פרטים קטנים.

בסופו של דבר יצאה ל"אם כבר" שפה יפהפייה, עם עגלת הקניות והלב שבתוכה, שיחד עם האתר מתחברת למיתוג מנצח.