טכנוקאר

תערוכת טכנוקאר מתקיימת פעם בשנה.
כל מי שהוא שם דבר או מחשיב את עצמו ככזה בעולם הרכב המקצועי, מגיע לגני התערוכה לראות ולהיראות.
השנה החליט נדב כהן, מייסד התערוכה ובעליה, על הרחבת הקונספט.
מעכשיו לא רק תערוכה אלא גם ועידה של עולם הרכב המקצועי. פורומים, פאנלים, הרצאות ודיונים עם השמות הגדולים של הענף, בהשתתפות בעלי מקצוע המרחיבים את הידע ואת האופקים של הנוכחים.
לצורך זה, התעורר גם הצורך ברענון המותג – הלוגו, ההגדרה וכמובן גם השפה התקשורתית המלאה.
המשימה שלנו הייתה כפולה. מעבר למודעות המתבקשת למבקרים, בראש ובראשונה היינו אמורים לסייע לנדב ולקרן, מנהלת התקשורת השיווקית של התערוכה, לגייס את המציגים.
אז הכנו ערכות שונות, מצגת וניוזלטרים מותאמים נושאית לכל תחום וגם את האוף ליין לא שכחנו, עם מודעות מתאימות.
כמובן שגם את האתר לא שכחנו. עיצבנו וכתבנו אתר המותאם לשפה החדשה ומקבל לתוכו את המציגים לפי קבוצת שייכות.
התערוכה המוצלחת התקיימה ב-19 עד ה-21 במאי.
איך אמר המשפט המוביל שלנו? "הימים הגדולים של ענף הרכב!"