הוליטל

הוליטל היא רשת מלונות קטנה, עם 3 מלונות – שניים באילת ואחד בים המלח.

חיים סלמי, הבעלים הגאה של שלושת המלונות, הגיע למסקנה ששלושת המלונות, בדרכם להפוך לרשת, צריכים לעבור תהליך מיתוג. הוא הגיע אלינו עם מספר שאלות שמבחינתו היו הרות גורל. ביניהן, האם להשאיר את שמות המלונות (שלכל אחד מהם מוניטין בפני עצמו) כמו שהיו, או לוותר על מה שכבר נצבר ולהפוך את הכל לרשת.

יצאנו, בראשות האסטרטג ירון מירלמן, לסיבוב מחקר ובדיקת שוק.

מה שהיה בולט כבר מההתחלה היה, שלמרות שהמלונות לא השתייכו לצמרת המלונאית ולא היו מעוטרים בכוכבים רבים, הם היו נקיים, מסודרים ובעיקר עשו בהם הכל כדי להוציא את האורח שלהם מאושר. הקו הזה התגלה כחלק יציב ובטוח ב-DNA של סלמי, הבעלים ושל המלונות שלו. עוד נקודה שירון שם אליה לב היא, שעולם התוכן הפרסומי והמותגי של כל המלונאות הגדולים שם דגש, בדרך קריאטיבית כזו או אחרת, על כוכבים וחופשות.

אז במקום להתווכח שוב עם כולם על עובי המזרן ועומק הבריכה או מבחר המנות בארוחת הבוקר, החלטנו להתמקד באנשים עצמם. נכון, בכל מלון יש אנשים. ההבדל הוא, שרשת מלונות הוליטל מבינה אנשים. ממש מבינה. כל השפה והרעיונות והליבה של המותג, היו צריכים להתבסס על המשפט שהחלטנו שאנחנו רוצים שכל מי שיוצא מהמלון יגיד עליו: "אם היית אומר לי שהחבר הכי טוב שלי אירגן לי החופשה פה, הייתי מאמין לך".

על הבסיס הזה הסתמכה גם ההגדרה החדשה שיצרנו להם: "הוליטל – מלונות שמבינים אנשים".

מכאן, הדרך ליצירת השפה כבר הייתה קלה. לוגו, ניירת, שילוט פנימי וחיצוני וכל אביזרי המלון הנלווים והנדרשים, כולל כמה שהם חדשניים לגמרי בענף והתקבלו על ידי האורחים בהפתעה, כחלק מהקונספט של המלון שמבין אותם. בכל מקרה, התוצאה לפניכם.