ADmi

רותם ורן הגיעו אלינו עם רעיון אדיר. אפליקציה שנותנת כסף למי שרואה פרסומות.
הרעיון הוא הכי פשוט בעולם, בדרגת "איך לא חשבו על זה קודם".
נרשמים בסלולרי לאפליקציה. מקבלים הודעה שהגיע סרטון פרסומת חדש. מחכים לזמן פנוי ואז צופים בסרטון. זהו. עכשיו עובר כסף לחשבון, עבור הצפייה.
כשמגיעים ל-30 ₪, אפשר לבחור איך רוצים את הכסף: צ'ק הביתה, העברה לחשבון או PayPal או לארנק הסלולרי.

והדבר הכי יפה הוא שכשנרשמים לאפליקציה בפעם הראשונה, היא שואלת את הנרשם אם הוא בן או בת, מאיפה בארץ ואת שנת הלידה.
ככה הפרסומאים מאושרים, כי הם יכולים לשלוח את הפרסומת רק למי שנחשב באמת הקהל שלהם, בפילוח הכי מדויק שיש.

אז במשך כמה חודשים ישבנו על זה יחד, כמעט בכל יום. החלק הקשה היה האפיון. ככה זה כשממציאים משהו שהוא ממש חדשני ברמה עולמית ולאף אחד אין מושג איך הוא אמור להיראות.

יחד, יצרנו את השם, את הלוגו, את האייקון של הקוף, את השפה התקשורתית, אתר האינטרנט וזירת הפייסבוק.
ומעל הכל, כמובן את האפליקציה. ADmi. כל מסך, כל תנועה, כל פעולה והנסיבות שלה, התנהגות הגולש הצפויה ואח"כ האפיון ובסוף העיצוב.
היה כיף חיים להיות שותפים למשהו שהוא באמת פורץ דרך ברמה עולמית. יצא יפה, נכון ומזמין. עכשיו נשאר רק לקוות שגם כולם יחשבו ככה.

להורדת האפליקציה לאייפון או לאנדרואיד