את

רשת את מוכרת לבני נשים מאז 1978.

הגברת דפנה קופר, מייסדת הרשת, הקימה אז חנות חזיות ברחובות. היחס האישי שלה, האכפתיות ובעיקר ההתמקצעות המפתיעה בהתאמת החזייה לכל גוף, הביאו לגב' קופר לקוחות נאמנות רבות שהפכו אותה למעין "גורו" של הלבשה תחתונה. עם השנים והדרישה, התחילה רשת "את" את ההתפרשות שלה ברחבי הארץ והיום היא מונה כ-30 חנויות.

אלינו הגיעו מהרשת כדי לרענן את המותג המצליח והותיק שלהם. כבר בהתחלה היה ברור לנו ולאסטרטג שלנו שהוביל את התהליך, זיו נרקיס, שאת המותג נבנה סביב הערך המוביל של מקצועיות. לזה הוסיף זיו את הערכי המשנה שיהיו מעורבים גם בטון ובסטייל: אכפתיות, הקשבה, הבנה, הגינות, יושרה, צניעות, ישירות, ענייניות וחיוך.

כחלק מתהליך המיתוג הגענו לתובנה שמדובר ברשת חנויות שמעניקה באופן נדיר את הההשקעה הראשונית דווקא לעובדות בחנויות, מתוך ניסיון לשכפל את היחס והמקצועיות של דפנה קופר. כמובן שגם את זה, היחס החם והסבלנות, היינו צריכים להביא לידי ביטוי.

וכך התרענן לו המותג תחת השם והסיסמה – את יותר מהלבשה תחתונה. מילה אחת אחת שהופכת את המשפט שמתחת ללוגו מהגדרה פשוטה לסיסמה מבטיחה ומכילה.

את החנות הראשונה שחנכנו תחת המיתוג החדש, עיצב ירון טל והיא נפתחה בהצלחה בקניון הזהב בראשון לציון.

לאתר לחץ כאן