עטרה

בשותפות עם קבוצת נטו, מקבוצות המזון הגדולות והמובילות בישראל, מתקיים כבר שנים המותג "עטרה".

מעל 200 סוגי בשר בסוגי אריזה ובדרגת עיבוד וטריות שונים, שהמשותף לכולם הוא סוג הכשרות – בד"צ בית יוסף – מיסודו של הרב עובדיה יוסף.

מכיוון שהבשר והעוף הנמכרים תחת המותג הם מהאיכותיים ביותר ולמרות שהקהל הוותיק של המותג הוא נאמן ורוכש את המוצרים באופן קבוע ולאורך שנים, מצאו לנכון להרחיב אותו למעגלים נוספים. לצורך כך לקחנו את האריזות הקודמות, הצהובות והבולטות ועשינו להם שינוי דרמטי של 180 מעלות.

הבסיס, המגש שעליו מונח הבשרים הפך לשחור. בחלק הקדמי הפונה לכיוון הצרכן מתחנו סטריפ ישר והלכנו על נקיון ופשטות שמבליטים את הבשר. אגב, את הצילומים החדשים צילמו אריה ויסמין הנפלאים

היום, כשהוא מונח על המדפים בסופר או משתנע במשאית הקירור, הבשר של "עטרה" נראה כמו משהו מושך לכולם, לא רק לנאמני בד"צ בית יוסף.