COMPOZA

מחנות הבוטיק בבורסה ליהלומים הגיעו אלינו עם רעיון פשוט וברור –  את אותו תכשיט שרואים במקומות אחרים, אפשר להשיג אצלם במחיר אחר. טוב יותר.

המשימה הייתה פשוטה. להציג את הכל כמו שהוא – יוקרתי, עילי ומושך. מכאן, כך האמנו, המחיר האטרקטיבי כבר יעשה את שלו.

בתור התחלה צילמנו את המוצרים אצל יורם אשהיים, על רקע שחור: עגילים, טבעות ושרשראות. המצאנו שם מותג חדש COMPOZA, שם שלא קיים בעולם, בניחוח איטלקי-עיצובי. הוספנו הגדרה שמסבירה את העיסוק במדויק – "התאמה אישית בין יהלום לתכשיט" וניגשנו לעיצוב האתר – כלי המכירה העיקרי.

אל אתר האינטרנט החדש, שהורכב מהקטגוריות הידועות והקבועות, הוספנו עוד אחת חדשה וייחודית: סרגל מחירים המסוגל לחשב לפי גודל, צבע וניקיון היהלום, את מחיר התכשיט כולו. כבר בעמוד הראשי נתנו את ההזדמנות לגולש לראות את פער המחירים – אותו תכשיט אצלנו מול רשת מוכרת ועשרות אחוזי ההפרש במחיר לטובתנו.