דג השוק

למכור ברשתות המזון דג טרי ונקי, לראשונה בישראל, היה חזון מאוד נועז של יורם.

עד היום, מי שרוצה לקנות בסופרים דג טרי, צריך להסתפק בקרפיון חי ומכה בראש, או בדגים שלמים במבחר ובכמות מוגבלים, לא מנוקים. אז כשהוא הגיע אלינו עם המשימה להציב על המדפים לצד השניצל הטרי גם דג טרי ונקי, היה ברור שזו משימה אסטרטגית. ירון מירלמן עשה את הסבב הקבוע שלו – סקר שוק ורשתות, משאל מכרים וקבוצות ללא מיקוד. כרגיל, מכל המיקס הזה קיבלנו אסטרטגיה חדה כסכין דייגים וממנה נולד "דג השוק".

הבנו שבקישור האסוציאטיבי של אנשים, עדיין השוק הוא המקור הטוב ביותר לדגים טריים ושם, מוכר הדגים המובאים ישר מהים הוא גם זה שמנקה להם אותם ומשם מגיעים הביתה הדגים שנחשבים כטובים להם ביותר. את התחושה הזאת ניסינו לחקות גם בעיצוב.

פונט מתאים, פשטות, ניקיון. מגשים כחולים בצבע ים וגולת הכותרת – לראשונה בארץ בעזרת גיא כנעני האגדי – הדפסה לבנה על ניילון הסטרץ' הנצמד המשווה לעטיפה מראה של רשת דייגים.

היום תוכלו למצוא על המדפים ברוב רשתות המזון דגי בורי, קרפיון, אמנון, סלמון, דניס ועוד, כשהם שלמים, טריים, נקיים, מוכנים לאכילה – והכי חשוב – עושים חשק.