NEN

לליאור בכר ושחף ארליך יש חזון. הם בהחלט רוצים לעשות כסף מנדל"ן, אבל כאנשים שרוב חייהם תורמים לקהילה, אין להם בעיה להחזיר מהרווחים אל החברה. אז איך הם עושים את זה? פותחים חברה לבנייה להתחדשות עירונית עם דגש על תמ"א 38 עם יתרון חברתי.

  

מה זאת אומרת? בכל פרויקט שהם בונים, חברת NEN מתחייבת לתת בחזרה לקהילה ותורמת לסביבה בה היא בונה.

  

אחרי המיזם הכל-כך מבורך הזה, כל מה שהיינו אנחנו צריכים לעשות זה למצוא לוגו ושפה מתאימים וזה אכן מה עשינו. הצבע הירוק נבחר להוביל ובשילוב עם שחור, יצר שפה מעניינת ושונה, המשתלבת רק ברקעים לאורך כל האלמנטים אותם יצרנו עבורם: כרטיסי ביקור, ניירת, פולדר, עיצוב אתר אינטרנט ומשם למוצרים פרסומיים למגוון פרויקטים ברחבי הארץ.